Τα Public καθιερώνονται ως ο δημοφιλέστερος προορισμός στην Ελλάδα

Πάνω από το 70% των Ελλήνων επισκέπτονται κάθε μήνα τα Public, online ή στα καταστήματα

Τα Public αναδεικνύονται ως ο αγαπημένος προορισμός για αγορές τεχνολογίας ψυχαγωγίας, και οικιακών συσκευών, με περισσότερους από 70% των Ελλήνων να τα επισκέπτονται σχεδόν κάθε μήνα. Ήδη κατά το τελευταίο έτος έχουν λάβει χώρα πάνω από  100 εκ. online και φυσικές επισκέψεις στα καταστήματαPublic και στο Public.gr.

Οι λόγοι που φέρνουν το Public να είναι αγαπημένος προορισμός:

  • Ο μοναδικός συνδυασμός ευρείας και άμεσα διαθέσιμης γκάμας τεχνολογίας, οικιακών συσκευών & home entertainment, βιβλίων, gaming και μιας σειράς από νέες κατηγορίες που συμπληρώνουν το lifestyle της σύγχρονης οικογένειας
  • Η δημιουργία των 13 νέων mega stores “Public + home” με την πληρέστερη γκάμα  μετά την επιτυχημένη απορρόφηση των Media Markt
  • Οι καθημερινές προσφορές, οι πρωτοποριακές υπηρεσίες παράδοσης όπως το Locker 24/7 pick up , αλλά  και  οι πληρωμές όπως η Klarna στο Public.gr
  • Οι διαθέσιμες επιλογές αγορών σε κάθε εποχή που είναι σημαντική για τον πελάτη όπως το Black Friday, το ξεκίνημα σχολείων και πανεπιστημίων και των εορτών
  • Η άρτια εκπαιδευμένη ομάδα που στέκεται με φιλικό τρόπο δίπλα σε κάθε επισκέπτη, δίνοντας ιδέες και λύσεις σε όλα τα σημεία επαφής

Πιο συγκεκριμένα τι ξεχωρίζουν οι επισκέπτες στο φυσικό ή online κατάστημα των Public:

Διευρυμένη γκάμα προϊόντων

Πιστά στο όραμά τους να προσφέρουν ελευθερία επιλογών στους πελάτες τους, τα Public επενδύουν συστηματικά στη διεύρυνση των κατηγοριών και των προϊοντικών προτάσεων, απαντώντας στις διαφορετικές καταναλωτικές ανάγκες που διαμορφώνονται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Έτσι, διαθέτουν την πληρέστερη γκάμα προϊόντων σε 3 κύριες κατηγορίες: είδη τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, καθώς και μικρές και μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές. Μάλιστα, τον Αύγουστο που πέρασε τα Public σύστησαν στο κοινό 13 νέα mega καταστήματα “Public + home”, στα οποία μπορεί να ανακαλύψει μεγάλη γκάμα προϊόντων, μεγάλη τεχνογνωσία και υψηλή εξυπηρέτηση, καθώς και μοναδικές τιμές και καθημερινές προσφορές.

Ακόμη, τα  Public ενισχύουν και επιπλέον κατηγορίες όπως: health & fitness, sports & hobbies & είδη σπιτιού με πάνω από 350.000 προσεκτικά διαλεγμένα διαθέσιμα προϊόντα που συμπληρώνουν την πρόταση μας προς τους πελάτες τους μέσω του Public.gr.

Καινοτομία & Στρατηγικές συνεργασίες

Οι καταναλωτές έχουν «αγκαλιάσει» τις νέες υπηρεσίες που έχουν παρουσιάσει το 2023 τα Public αλλά και το Public.gr, αναγνωρίζοντας την εξαιρετική εμπειρία και ευελιξία που προσφέρουν οι έξυπνες λύσεις πληρωμών και παραλαβής της παραγγελίας. Σε όλο το δίκτυο καταστημάτων Public και στο Public.gr, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν τις υπηρεσίες Public Now Pay Later μέσω Klarna και FlexPay που επιτρέπουν μέγιστη ευελιξία αγορών, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν το πλάνο δόσεων που τους εξυπηρετεί περισσότερο για τις αγορές από τα φυσικά καταστήματα.

Για τα Public, η εξυπηρέτηση πελατών δεν σταματά κατά την αγορά, συνεχίζεται και στη διαδικασία της παραλαβής! Έτσι, τα Public προσφέρουν σε συνεργασία με τη Box Now την υπηρεσία locker pickup 24/7 μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν την παραγγελία τους στο κοντινότερο, από τα τουλάχιστον 1.500 lockers σε όλη τη Ελλάδα, οποιαδήποτε ώρα και μέρα της εβδομάδας, και να πληρώσουν πριν ή κατά την παραλαβή μέσω κάρτας. Το κοινό έχει πραγματικά αγκαλιάσει την υπηρεσία, καθώς 1 στους 4 καταναλωτές επιλέγει τη συγκεκριμένη μέθοδο για τις αγορές του.

Επιπλέον, με τη λύση All in ONE Delivery σε συνεργασία με τη Svuum, τα Public δίνουν στους καταναλωτές που βρίσκονται στις περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την δυνατότητα παράδοσης και εγκατάστασης συσκευής σε μία μόνο επίσκεψη. Παράλληλα, το εξειδικευμένο συνεργείο των Public αναλαμβάνει και την απεγκατάσταση και ανακύκλωση της παλιάς στην ίδια επίσκεψη.

Στο ίδιο πλαίσιο, τα Public καινοτομούν και σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες service συσκευών, αποσκοπώντας στην κορυφαία εξειδίκευση και απόλυτη ασφάλεια τεχνικού ελέγχου για τους καταναλωτές. Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η υπηρεσία Express Επισκευή σε συνεργασία με την iRepair, μέσω της οποία τα Public γίνονται ακόμη πιο γρήγορα στην επισκευή συσκευής, μειώνοντας τον χρόνο της επισκευής σε 20’.

Public.gr – συμπληρώνει και αναβαθμίζει την omnichannel εμπειρία

Αξίζει να τονιστεί πως τα Public κερδίζουν σταθερά μεγαλύτερο μερίδιο με βάση τα αποτελέσματα πωλήσεων στο ηλεκτρονικό κανάλι. Από τις αρχές του 2023, η διείσδυση των online αγορών στο public.gr ξεπερνούν το 25% του συνολικού τζίρου, επιβεβαιώνοντας πως το public.gr αποτελεί τον πληρέστερο προορισμό για κάθε είδους αγορά, καθώς προσφέρει ευκολία αγορών και αδιαμφισβήτητη ασφάλεια στις συναλλαγές.

Η προτίμηση του καταναλωτικού κοινού επιβεβαιώνεται από τις εκατομμύρια επισκέψεις που καταγράφονται τόσο στο online κατάστημα, όσο και στα φυσικά σημεία της αλυσίδας,  καθιστώντας τα Public τον πληρέστερο και δημοφιλέστερο προορισμό αγορών για κάθε περίσταση. Και τώρα που πλησιάζει Black Friday, η μεγαλύτερη ευκαιρία για έξυπνες αγορές, τα Public υπόσχονται τα πιο δυνατά deals για το 2023!

Public Group: Αύξηση κερδοφορίας για το #1 Omni-Retail οικοσύστημα
  • Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα €500εκ. το τελευταίο 12μηνο
  • Το πρώτο εξάμηνο του 2023 παρουσίασε 21% ανάπτυξη πωλήσεων σε σχέση με το 2022
  • Διπλασιασμός λειτουργικής κερδοφορίας το 2022 συγκριτικά με το 2021
  • Ισχυρές ψηφιακές πωλήσεις που ξεπερνούν το 25% του συνολικού τζίρου
  • Επιτυχημένη συγχώνευση με τη MediaMarkt και τη δημιουργία του πρωτοποριακού concept “Public + home”, με τις πωλήσεις των οικιακών συσκευών να ξεπερνούν το 20% του συνολικού τζίρου

Το Public Group, υλοποιώντας με επιτυχία μια στρατηγική που εστιάζει στη διαμόρφωση ενός ισχυρού Omni-Retail οικοσυστήματος και παρά τις προκλήσεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, το 2022 κατάφερε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας στα €4,6εκ σε σύγκριση με το 2021 και πέτυχε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών. Ακόμη, κατάφερε 21% ανάπτυξη πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2023 σε σχέση με το 2022.  Η επιτυχημένη απορρόφηση της MediaMarkt κάτω από το νέο concept store “Public + home”, το δυναμικό πλάνο επενδύσεων ύψους €30 εκ. και η συνεχής ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών σε συνεργασία με κορυφαίες scale-up εταιρείες διαμόρφωσαν μία ισχυρή βάση για το brand Public, τοποθετώντας το σε ηγετική θέση στον τομέα του Οmnichannel λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Public Group για το 2022 σημείωσε αύξηση 10%, στα €481εκ. σε σχέση με τα €436εκ του 2021, ενώ η πορεία το 2023 είναι πάνω από €500εκ. Συνδυαστικά με τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα και τον ψηφιακό προσανατολισμό της στρατηγικής, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος του PublicGroup, ανέφερε: «Συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό τη στρατηγική μας έχοντας στο επίκεντρο την ηγετική μας θέση στο Omni-retail. Η θετική εικόνα των οικονομικών μας επιδόσεων το 2022 συνεχίζεται και το 2023. Σύμφωνα με τις προβλέψεις θα ξεπεράσουμε τα €15 εκατ. σε λειτουργικό EBITDA το 2023.»

Το brand Public ισχυροποιείται στη θέση του #1 Omni-Retailer 

Με περισσότερα από 60 φυσικά καταστήματα, πάνω από 70 εκ. διαδικτυακές επισκέψεις ετησίως και με τις online πωλήσεις να ξεπερνάνε το 25% του συνολικού τζίρου, τα Public προσφέρουν την πιο ολοκληρωμένη Omni-Retail εμπειρία αγορών, αγκαλιάζοντας ένα ευρύ πεδίο προϊοντικών κατηγοριών και υπηρεσιών. 

Ο επενδυτικός βραχίονας Public Capital Partners έχει επενδύσει πάνω από €30εκ. σε εταιρίες στον τομέα των Logistics και του Last Mile (Box Now, Svuum), Fintech (Klarna, αποκλειστική συνεργασία με Revolut), των After Sales (iRepair, Douleutaras) αλλά και του Digital Entertainment (Bookvoice.gr). Ταυτόχρονα, είναι ήδη σε εξέλιξη ο σχεδιασμός για επιπλέον επενδύσεις σε τεχνολογία και σε τομείς που συμπληρώνουν και αναβαθμίζουν τις προτάσεις των Public στους καταναλωτές.

Τα Public & public.gr γίνονται ο πληρέστερος προορισμός για όλη την οικογένεια

Η δημιουργία του πρωτοποριακού concept “Public + home” σηματοδοτεί την επιτυχημένη απορρόφηση της MediaMarkt στα Public και την εξέλιξη του brand στη “home living” κατηγορία. Οι πωλήσεις στις οικιακές συσκευές ήδη ξεπερνούν το 20% του συνολικού τζίρου του Public Group. Απορροφώντας πλήρως τους 530 εξειδικευμένους ανθρώπους της MediaMarkt και αξιοποιώντας την πολύτιμη τεχνογνωσία τους, τα Public δημιουργούν την τέλεια συνταγή για τις Omnichannel αγορές, σε 13 νέα μεγάλα concept stores ανά την Ελλάδα αλλά και στο Public.gr. Συνυπολογίζοντας το νέο concept καταστημάτων, τα Public αριθμούν πλέον συνολικά 30 καταστήματα με μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές σε Ελλάδα και Κύπρο, γεγονός που αντανακλά το όραμα και την αφοσίωση του brand για μια πιο εξειδικευμένη πρόταση στον τομέα του σπιτιού.

Κορυφαίες υπηρεσίες που αποδίδουν με επίκεντρο τον πελάτη

Οι καταναλωτές έδωσαν ‘ψήφο εμπιστοσύνης’ στους καινοτόμους και ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Οι αγορές με έως 3 άτοκες δόσεις χωρίς πιστωτική με την αξιοποίηση της υπηρεσίας “Public Now, Pay Later”, με Klarna προτιμώνται από το 35% των καταναλωτών σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα, ενώ αντίστοιχα η πρόσφατη έναρξη συνεργασίας με τη Revolut κερδίζει ραγδαία το ενδιαφέρον των καταναλωτών. 

Στο κομμάτι των υπηρεσιών παράδοσης το “Public Locker Pickup 24/7” μέσω Box Now σημειώνει 25% διείσδυση στα προϊόντα που παραδίδονται σε lockers. Αντίστοιχα, οι υπηρεσίες Next Day Delivery για 100.000 προϊόντα μέσω Public.gr σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και το Express Pickup 60’, συγκέντρωσαν πάνω από 200.000 παραγγελίες και 80.000 παραγγελίες αντίστοιχα. 

Υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών «σκοράρει» και ο τομέας των After Sales, με τον αριθμό των επισκευών στα iRepair σημεία που βρίσκονται μέσα σε περισσότερα από 30 καταστήματα Public σε Ελλάδα και Κύπρο να ανέρχεται σε 40.000. Υψηλό είναι και το ποσοστό ικανοποίησης από την εξωπραγματική ταχύτητα επισκευής από 20’ που προσφέρει η iRepair μέσα στα καταστήματα Public (>92 Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών).

Οι πελάτες των Public ανταποκρίνονται θετικά και στη νέα πρόταση της μάρκας στον τομέα της ψυχαγωγίας, με τα downloads των Audiobooks από την Bookvoice.gr να αγγίζουν τα 70.000. Έχοντας κατακτήσει τη θέση του #1 Omni-Retail οικοσυστήματος, το Public Group συνεχίζει σταθερά να υλοποιεί την επιτυχημένη του στρατηγική, που φέρνει ολοένα και περισσότερες επιλογές, υπηρεσίες και προϊόντα και αναβαθμίζει την εμπειρία για τους καταναλωτές σε Ελλάδα και Κύπρο.

Στρατηγική συνεργασία Vodafone Ελλάδας και Public – Εστίαση σε εμπορικές συνεργασίες και άριστη εμπειρία καταναλωτή

Η Vodafone Ελλάδας και τα Public ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια νέα, στρατηγική συνεργασία, με επίκεντρο την ανάπτυξη ενός πλέγματος εμπορικών συνεργασιών, αξιοποιώντας τόσο τη δυναμική των μαρκών όσο και την κλίμακα δύο κορυφαίων εταιριών τεχνολογίας στην ελληνική αγορά.  

Με τη νέα αυτή συνεργασία, οι δυο εταιρίες θα ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και θα προσφέρουν στους καταναλωτές καινοτόμες και ανταγωνιστικές λύσεις, μέσα από περισσότερες συνεργασίες και ένα αποτελεσματικό, ευέλικτο μοντέλο λειτουργίας σε φυσικό και ψηφιακό περιβάλλον, εστιάζοντας στο χτίσιμο μιας μοναδικής εμπειρίας εξυπηρέτησης για τον καταναλωτή.

Στο πλαίσιο αυτό, η Vodafone θα επεκτείνει σημαντικά το δίκτυο καταστημάτων της δημιουργώντας νέα σημεία εξυπηρέτησης εντός των καταστημάτων Public σε όλη την Ελλάδα, στη λογική του shop-in-shop ενώ οι εξειδικευμένοι σύμβουλοί της θα βρίσκονται σε στενή συνεργασία με το προσωπικό των Public για την αρτιότερη εξυπηρέτηση του πελάτη, τόσο στην κινητή και σταθερή τηλεφωνία αλλά και στις υπηρεσίες τηλεοπτικής ψυχαγωγίας.

Σε επίπεδο προϊόντων θα αναπτυχθούν καινοτόμες συνέργειες σε όλες τις υπηρεσίες κινητής και τηλεόρασης, εύκολες εξαργυρώσεις για καταναλωτές και εταιρικούς πελάτες, νέους τρόπους πληρωμών, αλλά και πολυεπίπεδες συνεργασίες (omnichannel), εκμεταλλευόμενοι τις νέες δυνατότητες σε τομείς όπως παραλαβή προϊόντων και υπηρεσίες μετά την πώληση.

O Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαιτέρως ενθουσιασμένοι για αυτή τη δυναμική, αποκλειστική εμπορική συνεργασία η οποία θα φέρνει περισσότερες συνέργειες για τον πελάτη και θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και για τις δύο πλευρές. Στόχος μας είναι να επωφεληθούν οι πελάτες μας μέσω των εξατομικευμένων υπηρεσιών αλλάζοντας τα δεδομένα της αγοράς στο OmniRetail για ακόμη μια φορά».

Η Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Ανακοινώνουμε, σήμερα, τη νέα μας συνεργασία με τα Public, μια συνεργασία που ανοίγει μια νέα σελίδα τόσο στον τρόπο που προσεγγίζουμε τους καταναλωτές όσο και στον τρόπο που αναπτύσσουμε το αποτύπωμά μας σε ψηφιακό αλλά και φυσικό περιβάλλον. Είμαστε βέβαιοι πως, σε συνεργασία με το Public, θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια νέα κατεύθυνση για ένα «ταξίδι» του καταναλωτή που θα ξεκινά από την αναζήτηση προϊόντων και θα φτάνει μέχρι τις υπηρεσίες μετά την πώληση, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις προϊοντικές συνεργασίες και την άριστη εξυπηρέτηση».

Η MediaMarkt «δίνει τη σκυτάλη» στα νέα καταστήματα Public + home
  • Τρία χρόνια συνεργασίας μεταξύ Public & MediaMarkt οδήγησαν στην συνδημιουργία 13 μεγάλων concept stores “Public + home
  • Η ποικιλία και οι καθημερινές προσφορές των MediaMarkt ενσωματώνονται στα Public + homeκαι στο Public.gr
  • 530 θέσεις εργασίας διατηρούνται, καθώς τα Public απορρόφησαν το σύνολο των ανθρώπων στο δίκτυο καταστημάτων, δημιουργώντας μία ενιαία ομάδα εξυπηρέτησης

Μετά από 18 χρόνια πορείας στην Ελλάδα, η MediaMarkt δίνει τη σκυτάλη στα Public, που σε σύντομο διάστημα εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό και για συσκευές σπιτιού. Η στενή συνεργασία των δύο brands λιανικής έθεσε ισχυρές βάσεις για τη συνδημιουργία του πρωτοποριακού concept “Public + home”, ενός τύπου καταστήματος που συνδυάζει τα καλύτερα από δύο συναρπαστικούς κόσμους.

Τα καταστήματα MediaMarkt σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Ρόδο έχουν ήδη αναβαθμιστεί σε Public + homeενσωματώνοντας την τεράστια ποικιλία οικιακών συσκευών, τις ανταγωνιστικές προσφορές της MediaMarkt και τις στρατηγικές συμφωνίες με κορυφαίες μάρκες όπως Miele, NEFF, Samsung, LG, Bosch, Siemens, Pitsos, Philips, Liebherr, Whirlpool  κ.α.

13 Νέα Μεγάλα καταστήματα Public + home

Το νέο concept καταστημάτων φέρνει περισσότερα από ποτέ, καθώς συνδυάζει την κληρονομιά της MediaMarkt, με υπηρεσίες και εμπειρία Public. Τα 13 καταστήματα Public + home διαθέτουν τεράστιους χώρους που φιλοξενούν με άνεση όλη τη γκάμα προϊόντων, με προτάσεις για όλη την οικογένεια, δυνατότητα στάθμευσης αλλά και εύκολη πρόσβαση δίπλα σε μεγάλες οδικές αρτηρίες. Η γκάμα σε συσκευές σπιτιού με κορυφαία brands έχει διαμορφωθεί σε φιλόξενους χώρους και επεκτείνεται διαδικτυακά με σύγχρονες μορφές ειδικών παραγγελιών και επίδειξης. Όλα αυτά τα στοιχεία μετατρέπουν τα νέα καταστήματα σε κορυφαίους προορισμούς για συσκευές για το Σπίτι, τεχνολογία και  προϊόντα ψυχαγωγίας.

Οι καθημερινές προσφορές μέρος του νέου concept

Οι δημοφιλείς δυνατές προσφορές των Media Markt σε οικιακές συσκευές και τηλεοράσεις θα είναι διαθέσιμες, πλέον, στα καταστήματα “Public + home και στο Public.gr σε ακόμη πιο ελκυστική μορφή.Οι καταναλωτές θα συναντούν καθημερινά ευκαιρίες από επώνυμες μάρκες, μαζί με κορυφαίες υπηρεσίες θα δίνουν λύσεις σε όλες τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής στο σπίτι. Ήδη, τα εγγεγραμμενα μέλη των Media Markt αρχίζουν και απολαμβάνουν τις πρώτες προσφορές στα Public, που καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες της οικογένειας. Το MediaMarkt.gr μεταφέρεται από 1/9 στο αναβαθμισμένο Public.gr, που από το 2022 έχει προσθέσει ασυναγώνιστη ποικιλία μικρών και μεγάλων συσκευών για το σπίτι, επέκταση εγγύησης και πολλούς τρόπους εύκολων πληρωμών και παραδόσεων.

Κορυφαία εξυπηρέτηση από ειδικούς

Καθώς η MediaMarkt παραδίδει τα σκήπτρα στα Public, τα καταστήματα Public + homeαπορροφούν πλήρως τους 530 εξειδικευμένους ανθρώπους της MediaMarkt, που διαθέτουν τεχνογνωσία χρόνων στον τομέα των οικιακών συσκευών και τηλεοράσεων. Ειδικά στην αγορά μεγάλων συσκευών αλλά και σε ειδικά προγράμματα επιδότησης και ανακύκλωσης συσκευών, η νέα ενιαία ομάδα εξυπηρετεί τους πελάτες να βρουν την κατάλληλη επιλογή με βάση τον προϋπολογισμό του σπιτιού τους.

O CEO της εταιρείας του Public Group Ρόμπυ Μπουρλάς δήλωσε «Η πλήρης απορρόφηση της MediaMarkt και η μετατροπή των καταστημάτων της σε “Public + homeείναι ιστορική στιγμή για το εγχώριο λιανεμπόριο. Είμαστε περήφανοι που όχι μόνο ενσωματώσουμε το σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών Media Markt στα Public, αλλά κυρίως των ανθρώπων της, που έχουν υψηλή τεχνογνωσία και αγάπη για τον πελάτη. Τα νέα μας καταστήματα φέρνουν ένα ασύγκριτο συνδυασμό εξειδίκευσης και εμπειρίας που θα το αντιληφθεί κάποιος όταν τα επισκεφθεί».

Στα καταστήματα Public + home και στο Public.gr συνεχίζεται απρόσκοπτα η αγοραστική εμπειρία για όλους τους καταναλωτές που έχουν ήδη κάνει τις αγορές τους από τη MediaMarkt, βρίσκοντας πλέον επιπλέον οφέλη και υπηρεσίες που θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες.

Public Group: Πάνω από 25% η συμμετοχή του online στις πωλήσεις των Public

Ο ταχύς μετασχηματισμός με επίκεντρο το Digital & την Καινοτομία το φέρνουν στην πρώτη θέση, με το μεγαλύτερο ποσοστό online εσόδων στον κλάδο.

Οι πρόσφατες επενδύσεις και οι διεθνείς στρατηγικές συνεργασίες σε digital & logistics scale ups έχουν οδηγήσει τα Public σε μία πρωτοποριακή θέση στο ψηφιακό περιβάλλον. Οι συνέργειες που έχουν δημιουργήσει με τις εταιρείες Klarna, Revolut, BOX NOW, Douleutaras και Bookvoice.gr αναβαθμίζουν την Omnichannel εμπειρία πελάτη, με αποτέλεσμα η διείσδυση του online να ξεπερνά το 25% του συνολικού τζίρου. Στόχος του Public Group είναι το ποσοστό των on line πωλήσεων των Public να αγγίξει το 50% τα επόμενα χρόνια.

Ειδικότερα, τους πρώτους μήνες του 2023, οι ψηφιακές πωλήσεις των Public αναπτύσσονται με υψηλό διψήφιο ρυθμό, ενώ τα έσοδα του νέου Public Marketplace έχουν διπλασιαστεί το ίδιο διάστημα, σε μια online αγορά που παραμένει σταθερή μετά την πανδημία. Η συγκεκριμένη δυναμική εξέλιξη είναι αποτέλεσμα σειράς πρωτοβουλιών όπως: η αναβάθμιση της τεχνολογικής πλατφόρμας eCommerce, η εισαγωγή νέων προϊοντικών κατηγοριών στο νέο Public Marketplace που ανταποκρίνονται στις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών, οι καινοτόμες eCommerce υπηρεσίες payments & delivery που δίνουν ευελιξία και ευκολία στους πελάτες, αλλά και οι επενδύσεις ύψους 30εκ. για τη δημιουργία του πρώτου οικοσυστήματος scale ups. 

Τα Public ανοίγουν τον δρόμο στην Omnichannel λιανική του μέλλοντος με διεθνείς πρακτικές

  • Νο 1 Omni retailer σε επισκεψιμότητα με 60εκ.+ ετήσιες επισκέψεις σε Ελλάδα και Κύπρο.
  • 1εκ. προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, home living και σύγχρονου lifestyle με 260.000+ αξιολογήσεις.
  • Αναβαθμισμένη λειτουργία marketplace με νέα κατηγορία refurbished συσκευών “second go” & audiobooks με φωνές από γνωστούς καλλιτέχνες σε συνεργασία με τη Bookvoice.gr. 
  • Νέες ψηφιακές υπηρεσίες για εταιρικούς πελάτες όπως απαλλαγή ΦΠΑ & online booking γρήγορης επισκευής συσκευών smartphones, tablets και laptop σε συνεργασία με την iRepair.

Σύγχρονες και ευέλικτες δυνατότητες πληρωμών

  • Δυναμική εισαγωγή του BNPL στην Ελλάδα με το “Public Now Pay Later”, την πληρωμή με 3 άτοκες δόσεις, χωρίς πιστωτική, σε συνεργασία με τον διεθνή κολοσσό Klarna, μία υπηρεσία που ξεπερνά  το 30% σε συμμετοχή στις σχετικές συναλλαγές. 
  • Αποκλειστικό λανσάρισμα του δημοφιλούς Revolut Pay με σημαντική αποδοχή από δυναμικά κοινά χρηστών.

Νέοι και Ευέλικτοι τρόποι παράδοσης

  • Δωρεάν Express Pick up σε 60’ σε 60+ καταστήματα για πάνω από 50.000 προϊόντα.
  • Next Day Delivery σε 100.000 προϊόντα σε χώρο επιλογής ή σε ένα από τα 1.600+ lockers της BOX NOW στην Ελλάδα.

To δυναμικό πλάνο μετασχηματισμού του Public Group διαμορφώνει το επιχειρηματικό retail μοντέλο του μέλλοντος, σε Ελλάδα και Κύπρο. Οι πρωτοποριακές  υπηρεσίες και digital εμπειρίες που απαντούν στις νέες ανάγκες των «διακαναλικών» πελατών χτίζουν το Public ως το Omni-retail love brand της νέας εποχής.

PublicGroup: Επενδύει στο Bookvoice.gr και μπαίνει δυναμικότερα στα Audiobooks

  • Το ποσοστό οnline πωλήσεων του Public.gr στην κατηγορία βιβλίου υπερβαίνει το 35% των πωλήσεων, με την επένδυση στο Bookvoice.gr να διευρύνει περαιτέρω την βιβλιοφιλία στο ψηφιακό περιβάλλον
  • Δημιουργείται ένα ισχυρό σχήμα συνεργασίας για παραγωγή κορυφαίων audiobooks από το Bookvoice.gr με αφήγηση από αγαπημένους καλλιτέχνες,  την ένθερμη υποστήριξη δεκάδων εκδοτών και την παρουσίαση στο ηλεκτρονικό & φυσικό δίκτυο των Public
  • Το Bookvoice.gr γίνεται η πληρέστερη πλατφόρμα audiobooks στην Ελλάδα μετά και την ταυτόχρονη απορρόφηση της πλατφόρμας παιδικών audiobooks Tapetales

Το Public Group αναπτύσσει περαιτέρω την παρουσία του στον τομέα του digital περιεχομένου και συγκεκριμένα των audiobooks, ανακοινώνοντας την επένδυσή του στο Bookvoice.gr, την κορυφαία πλατφόρμα audiobooks στη χώρα μέσω του επενδυτικού βραχίονα Public Capital Partners. Η κίνηση αυτή επισφραγίζει τη στρατηγική συνεργασία που ξεκίνησαν τα Public με το Bookvoice.gr νωρίτερα μέσα στη χρονιά, εμπλουτίζοντας τις ψηφιακές υπηρεσίες που απολαμβάνουν οι καταναλωτές των Public, στην κατηγορία του πολιτισμού και της ψυχαγωγίας.

Μέσα από στρατηγικές συνεργασίες όπως η παραπάνω, το Public παραμένει το κορυφαίο βιβλιοπωλείο σε Ελλάδα και Κύπρο, σημειώνοντας ιδιαίτερα υψηλές πωλήσεις τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στο online κανάλι. Συγκεκριμένα, το ποσοστό των online πωλήσεωνστην κατηγορία υπερβαίνει το 35% του συνολικού τζίρου.

Επιπλέον, η επένδυση συμπίπτει με ένα σημαντικό ορόσημο για το Bookvoice.gr, που ενισχύει τον κατάλογο και την τεχνογνωσία του με την απορρόφηση της πλατφόρμας TapeTales.gr, που διακρίνεται από την υψηλή ποιότητα των δεκάδων τίτλων παιδικού βιβλίου και ξεχωρίζει για την τεχνολογική του υποδομή και την αρτιότητα των παραγωγών του. Επενδύοντας στο ενισχυμένο Bookvoice.gr, τα Public δημιουργούν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή πρόταση για αναγνώστες όλων των ηλικιών, που περιλαμβάνει και γονείς και παιδιά. Σήμερα, το Bookvoice.gr είναι η πληρέστερη πλατφόρμα έχοντας βιβλία από 40 εκδότες αλλά μέχρι το τέλος του χρόνου σε συνεργασία με τα Public στοχεύει να συνάψει συνεργασία με τους σημαντικότερους εκδότες της χώρας.

Οι στρατηγικές κινήσεις του Public Group στον τομέα του digital περιεχομένου και συγκεκριμένα στην κατηγορία των audiobooks είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τη φιλοσοφία του οικοσυστήματος που έχει ήδη διαμορφώσει, διαδραματίζοντας ένα θετικό ρόλο στην προώθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας, την υποστήριξη ταχέως αναπτυσσόμενων scaleup εταιρειών αλλά και στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος.

Σχολιάζοντας την πρόσφατη συνεργασία του Public Group, ο Σπήλιος Λαμπρόπουλος, Operating Partner Public Group, δήλωσε σχετικά: «Ξεκινώντας την εμπορική στρατηγική συνεργασία μας με το Bookvoice.gr λίγο καιρό πριν, βασική μας φιλοδοξία ήταν να προσφέρουμε στο κοινό νέους, συναρπαστικούς τρόπους να απολαύσουν τη μαγεία του βιβλίου. Αναγνωρίζοντας την τεχνογνωσία και το πάθος της πολυτάλαντης ομάδας του Bookvoice.gr, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που σήμερα επενδύουμε σε αυτήν, επιτρέποντάς της να απελευθερώσει ακόμη περισσότερο την πλήρη δυναμική της. Ακόμη περισσότερο, μας χαροποιεί που το Bookvoice.gr ενδυναμώνεται με τον κατάλογο της

πλατφόρμας TapeTales.gr, διαμορφώνοντας μια ολοκληρωμένη και ασυναγώνιστη, ποιοτικά και ποσοτικά, πρόταση για παιδιά και γονείς, ένα κοινό που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το brand Public. Με δεδομένο ότι τα Public είναι ο leader της αγοράς του βιβλίου σε Ελλάδα και Κύπρο, θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι προσφέρουμε τα audiobooks σε ένα ευρύτερο κοινό, καθώς ο βασικός στόχος κάθε ανθρώπου, θεσμού, φορέα ή εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο του βιβλίου είναι να διασφαλίσει τη διάδοση της βιβλιοφιλίας».

Αντίστοιχα, ο Βασίλης Ζαρκαδούλας, CEO του Bookvoice.gr, δήλωσε: «Σε συνέχεια της μεταξύ μας συνεργασίας, η επένδυση από πλευράς των Public αποτελεί την καλύτερη αναγνώριση της δουλειάς μας, ενώ συμβάλλει έμπρακτα στην υλοποίηση του σκοπού μας, δίνοντας σε περισσότερους αναγνώστες πρόσβαση σε ένα βιβλίο. Συμπληρωματικά, η απορρόφηση μιας εξαιρετικής scaleup δύο νέων ανθρώπων, του TapeTales.gr των Δημήτρη Κεραμίδα και Δημήτρη Πέππα, εμπλουτίζει τη γκάμα των τίτλων που προσφέρουμε για παιδιά, ενισχύοντας την τεχνογνωσία της ομάδας μας  και επιβεβαιώνοντας την ηγετική μας θέση στην αγορά audiobooks. Ακόμη περισσότερο, μεγαλώνει με τον καλύτερο τρόπο την κοινότητα των ατόμων που συνδέονται με τα ακουστικά βιβλία».

Τα audiobooks είναι, στις μεγάλες αγορές Αμερικής, Αγγλίας, Γερμανίας, Γαλλίας, ένα παράλληλος τρόπος ανάγνωσης/ακρόασης βιβλίων εδώ και δεκαετίες. Χάρη στη εξέλιξη της τεχνολογίας, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ακόμα πιο δημοφιλή ως format, καθώς υπολογίζεται ότι στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας το 25% της αγοράς του βιβλίου θα υποστηρίζεται αμιγώς από πωλήσεις audiobooks. Είναι, μέχρι σήμερα, ο μοναδικός τρόπος ανάγνωσης/ακρόασης, που επιτρέπει σε κάθε ενδιαφερόμενο να έχει ελεύθερα τα χέρια και τα μάτια του, απασχολούμενος σε παράλληλες δραστηριότητες, όπως οδήγηση, γυμναστική, commuting, μηχανικές εργασίες κ.ο.κ.

Αρωγοί σε όλη αυτή την κοινή προσπάθεια των Public σε συνεργασία με το Bookvoice.gr είναι οι Έλληνες εκδότες, που σταθερά εκδίδουν έργα Ελλήνων και ξένων δημιουργών, διατηρώντας ψηλά το επίπεδο της ελληνικής παραγωγής.

Σχετικά με το Public Group

To Public Group είναι ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους στην αγορά του retail και του eCommerce στην Ελλάδα και την Κύπρο. Υποστηρίζει ένα οικοσύστημα από καινοτόμες εταιρείες και πλατφόρμες που συνδυάζουν διαφορετικές τεχνολογίες και ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό. Ναυαρχίδα του επενδυτικού χαρτοφυλακίου του είναι ο κορυφαίος omnichannel retailer προϊόντων πολιτισμού, τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, υπό τα δημοφιλή σήματα Public και MediaMarkt.​ Προσδοκία του είναι να διαδραματίζει έναν θετικό ρόλο στην προώθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας, αλλά και στη διαμόρφωση ενός πιο βιώσιμου και ψηφιακού μέλλοντος.  

PUBLIC GROUP BECOMES A STRATEGIC PARTNER AND INVESTOR OF KLARNA TO BRING MORE VALUE TO ONLINE SHOPPERS
  • With the launch of the Public Now Pay Later, Public is the first omni-retailer tooffer Klarna’s Pay in 3 service in Greece
  • To cement this partnership, Public Group makes a strategic investment in Klarna
  • Since its launch, the Public Now Pay Later service is growing in preference by Public customers, allowing them to split online purchases into 3 monthly payments, with no interest, using their regular debit card.

Public Group, one of the largest retail and ecommerce groups in Greece and Cyprus, is the first to bring to the Greek market Klarna’s Pay in 3 service empowering online customers with the flexibility to pay in interest-free installments. Cementing its partnership with the leading global fintech, Public Group also joined Klarna’s recently announced $800m financing round as a strategic investor.

The investment, completed by the Group’s venture capital arm Public Capital Partners, is proof of its focus on tech platforms that bring to consumers innovative services and new ways to enjoy online shopping. Public Capital Partners is looking into global partners with local interest, such as Klarna, to expand the Group’s innovation ecosystem and deliver a unique omnichannel retail experience.  

“Our vision is to evolve retail and shape an entirely new customer experience by bringing together innovative platforms and services to complement the omnichannel shopping journey. Klarna’s flexible payment services and powerful marketing tools fit into this vision perfectly. As both retail partners and investors of Klarna, we can maximize our synergistic value and stay ahead of the market long-term, while offering a true omni-channel experience to our customers in Greece. The results are very promising: after the first three months of offering Klarna to our customers, we are already seeing increasing conversion, demonstrating the appetite for flexible payment options at the checkout. In fact, 1 out of 5 customers on public.gr that usually like to buy via debit or credit, now prefer to pay with Klarna,” said Robby Bourlas, CEO of Public Group.  

Consumers who choose Klarna at checkout are able to split their purchases into three interest-free payments, paid every 30 days from the time of purchase. This way, consumers can spread the cost of their purchases evenly and receive the product before they pay the full amount. The monthly payments are simply charged to the consumer’s regular debit card. 

“Greek shoppers want to see and feel their online purchases before paying for them, but they are traditionally averse to credit cards due to extortionate interest rates and hidden fees. So, the majority has to resort to cash on delivery payments, which are clunky and costly for both consumers and retailers,” said ​​Sebastian Siemiatkowski, CEO and co-founder of Klarna. “With Klarna’s interest-free Pay in 3 service, we provide Greek shoppers with a sustainable and convenient alternative that gives them confidence and flexibility at the checkout”

Public was the first Greek retailer to partner with Klarna with the launch of “Public Now Pay Later” earlier in June. Trends on public.gr show that customers increasingly opt for the new service, powered by Klarna, particularly when buying technology products, such as wearables, e-scooters, mobile phones and TVs. Home appliances are also a popular category, with over 15% of the purchases completed via the “Public Now Pay Later” option.

“With Public as our strategic partner – the largest and most prolific online omnichannel retailer in the region – we have truly hit the ground running in Greece. Now, we aim to carry this momentum forward into the holiday season and beyond with our fast-growing network of partners. Our sights are firmly set on becoming the number one growth engine for Greek retailers by helping them adapt to new consumer demands and reach new audiences across the world,” said Elias Pitsavos, Head of Greece, Klarna.

Public Next: The next, big step launched by Public Group

The company completes a series of innovative projects and introduces a unique training and work experience program for young engineers

Public Next, the innovative tech hub launched by Public Group with a view to bring new and exciting experiences to consumers, is introducing the Public Next Graduate Program, in partnership with Code.Hub.

Already counting 60 tech experts and constantly expanding to reach a team of 100 by the end of 2022, Public Next is introducing a unique program that combines training & education with work experience. Through the Public Next Graduate Program, the company invites IT and Sciences graduates to take an important step in their careers by joining a dynamic in-house innovation team that is shaping the future of retail.

Undergraduate or postgraduate students with a passion for digital technologies can learn more about the program and submit their application at https://www.codehub.gr/product/public-next-graduate-program/. Public Next offers 12 months of education and practical experience in cutting-edge technologies, within its modern office space.

Public Next has significant experience in the implementation of innovative projects specifically designed for retail, including the development of Public.gr – the largest e-commerce site in Greece, and the launch of the Genie employee app – which enables Public store associates to offer speedy, out-of-queue check-out to customers. Moreover, the team has introduced a series of automations to modernise Public’s call centre operations, by enabling faster response times and integrating new service channels, such as chatbots. Likewise, the complete digitization of the Public loyalty program, as well as the introduction of electronic invoicing highlight the brand’s commitment to reduce single-use plastics and paper consumption. The latter project has been recently awarded during the Cloud Computing Awards 2022.

“Public Next, a vital member of the Public Group innovation ecosystem, designs and unleashes innovations that empower our customers, partners and people. Our team of tech experts has already gained several distinctions that affirm its dynamic growth and contribution to Public’s digitization journey. In partnership with Code.Hub, we are launching a high-powered 12-month training and work experience program and we are looking for young talent to join our creative team. By joining this program, we invite young graduates to work on exciting projects that advance Public’s capabilities and change Greece’s retail sector,” said Loukas Deligiannakis, CEO of Public Next.

Today, the Public Next team operates from state-of-the-art, 1000 sq.m. facilities, within the Public Group HQs, inspiring its developers and tech experts with creativity and a rewarding culture.


About the Public Group

Public Group is one of the largest groups in the retail and ecommerce sector in Greece and Cyprus. It supports an ecosystem of innovative companies and platforms that combine different technologies and talented people. Its flagship investment is the leading omnichannel retailer of home appliances, culture and technology products, under the popular brands Public and MediaMarkt. Public Group’s vision is to play a